poniedziałek, 29 stycznia 2018

Bracia Slater: Alec - L.A Casey

Tytuł: Alec
Autor: L.A Casey
Wydawnictwo: Kobiece

⭐️⭐️⭐️⭐️
Uważana za czarną owcę Keela czuje się niedoceniona nawet przez własną matkę. Całe życie rywalizuje z kuzynką Micah, która niedługo bierze ślub i cała uwaga skupia się jak zwykle na niej.

Kiedy Keela poznaje Aleca Slatera prosi go, aby poszedł na wesele i udawał jej chłopaka.  To beztroski przystojniak, który kobiety traktuje jak przygody na jedną noc. Mimo że Alec zgadza się zostać partnerem rudowłosej ślicznotki, podkreśla, że nie robi nic za darmo. Przysługa, której oczekuje wykracza poza granice przyzwoitości. Jednak dziewczyna nie ma wyboru.

Alec zatrzymuje to, co posiada.
"Słabi ludzie szukają zemsty, silni ludzie przebaczają, a inteligentni ludzie ignorują. Którą z tych osób jesteś?"

Drugi tom "Braci Slater" już w Polsce! Tym razem jest on poświęcony Alecowi Slaterowi. Cieszę się, że w końcu książka o moim ulubionym bracie została wydana w Polsce.

Keela to rudowłosa dziewczyna, która żyje w małym mieszkaniu wraz ze swoim psem, Stormem. Pewnego dnia w środku nocy odbiera telefon od swojej przyjaciółki, Aideen Collins, tylko że w słuchawce zamiast niej słyszy głos nieznajomego mężczyzny, który prosi by przyjechała do klubu odebrać swoją przyjaciółkę. Po dotarciu na miejsce poznaje dwóch braci Slater: Aleca i Kanego. Jednak historia naszych głównych bohaterów tego tomu (Aleca i Keely) zaczyna się w momencie, kiedy dziewczyna prosi go by został jej fałszywym chłopakiem tylko na czas ślubu jej kuzynki Micah (mogliście ją poznać w książce o Dominiku) i byłego faceta, Jasona (również pojawił się w poprzedniej książce). 


"Osłaniasz moje plecy?"
"Zawsze."

Zacznę może od tego, że pewnie każdy kto miał okazję przeczytać książki w języku angielskim albo przeczyta je w jezyku polskim, to wybierze swojego ulubionego brata i z każdą książką, będzie zmieniał zdanie milion razy. Moimi ulubieńcami w tym momencie są Alec i Kane, ciężko wybrać między nimi, dlatego obaj mają u mnie pierwsze miejsce (chociaż może to się zmienić po wydaniu książki "Damien", premiera angielskiej wersji już 20 marca).

Poznając Aleca na początku już jedno możemy stwierdzić na pewno: Jest on bardzo pozytywną postacią. Cały czas żartuje, śmieje się i można powiedzieć, że zaraża wszystkich swoją energią. Można chyba też powiedzieć, że jest trochę takim 'misiaczkiem', nie lubi przemocy, a zamiast tego lubi pogawędki z dziewczynami swoich braci przy herbatce, czy to nie jest urocze? To nie zmienia tego, że wcale nie da sobie 'w kasze dmuchać', bo kiedy trzeba potrafi bronić osoby, które kocha i nie da im zrobić żadnej krzywdy. Natomiast Keela Jest niezależną, silną i waleczną postacią. Potrafi być również słodką rudowłosą, która jak to określa Alec jest małym 'kotkiem', ale kiedy się ją wkurzy potrafi być niezłym kocurem. 

"Alec" to kolejna dobra książka autorstwa L.A Casey dla fanek literatury erotycznej. Od autorki dostaliśmy kolejną dawkę świetnego humoru i genialnie stworzonych bohaterów. Mimo, że przez cały czas nie jest tak kolorowo, bo czeka was ciekawy zwrot akcji, który zapewne złamie wam serce. To czy jednak istnieje coś, czego bracia Slater by nie naprawili? I tak nam sam koniec napiszę, że wielu z was pewnie zachęci fakt, że w tym tomie występuje mniej przekleństw (dużo osób zraziły 'bluzgi' w poprzedniej części). Teraz z niecierpliwością czekam na historię Kane'a!

9 komentarzy:

  1. Lubię tego typu powieści, więc jeśli tom pierwszy przypadnie mi do gustu to i po drugi sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie umiem przekonać się do tej serii. Odpycha mnie od niej niemiłosiernie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dopiero zaczynam swoją przygodę z tymi braćmi :D
    Zapraszam do siebie http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Być może kiedyś przeczytam jako niezobowiązującą lekturę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Może się skuszę w wolnej chwili. Brzmi całkiem ciekawie.

    Ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej ;) Widać, że nowy blog bo jeszcze potrafisz dawać ksiązką bardzo wysokie noty. Też tak robiłąm na początku - a potem? Potem zabrakło mi skali :) Ksiązka nie jest z mojego gatunku więc raczej nie sięgnę (chyba ze w ramach zakładu) jednak Twój blog będę obserwować i odwiedzać. Zapraszam również do mnie
    Pozdrawiam

    czytankanadobranoc.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja od samego początku nie mam ochoty na tę serię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię erotyki i ogromnie kusi mnie powyższa seria. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się ją poznać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie muszę poznać tę autorkę, wydaje mi się, że ta seria może mi się spodobać. Od czasu do czasu lubię poczytać tego typu książki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~Nataliaaa
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń