wtorek, 3 kwietnia 2018

"Egomaniac" - Vi Keeland

Tytuł: Egomaniac
AutorVi Keeland
Wydawnictwo: Kobiece
Emerie Rose poznaje Drew Jaggera w nietypowych okolicznościach. Bierze go za przestępcę, który włamał się do jej biura. Okazuje się jednak, że przystojniak jest właścicielem lokalu, a Emerie została oszukana przez człowieka, który wynajął go jej bezprawnie.

Po kilku godzinach spędzonych na posterunku Drew lituje się nad dziewczyną i składa ofertę nie do odrzucenia. W zamian za pomoc w biurze pozwala jej zostać w lokalu, dopóki nie znajdzie własnego. Terapeutka małżeńska i cyniczny prawnik rozwodowy zostają skazani na pracę obok siebie.

Pełna temperamentu Emerie powinna być wdzięczna i nie komentować pracy Andrew. Nie może się jednak powstrzymać. Para wdaje się w potyczki słowne i dokucza sobie na każdym kroku. Z każdym dniem przyciąganie między nimi jest coraz większe.

Emerie Rose właśnie przeprowadziła się do Nowego Jorku i w bardzo korzystnej cenie wynajęła biuro od rzekomego agenta nieruchomościami - myślała, że w końcu znalazła idealne, tanie miejsce, gdzie będzie mogła prowadzić swoją poradnię małżeńską.. do czasu, kiedy po dwutygodniowym urlopie do lokalu wchodzi jego prawowity właściciel, Drew Jagger. Na początku Emerie uznaje go za włamywacza i grozi, że wszystko zgłosi na policje. Ostatecznie udaje się im dojść do porozumienia, wyjaśniają sobie wszystko, a oszustwo wychodzi na jaw, niestety tym samym dziewczyn traci biuro, na które wydała trochę pieniędzy. Drew postanawia jej pomóc i od tego właśnie zaczyna się ich historia..

- Właśnie włamałeś się do mojego biura.
- Twojego? Chyba postradałaś zmysły. 

Bez dwóch zdań - POKOCHACIE TĘ KSIĄŻKĘ! Nie będzie w niej nawet jednego momentu, który wam się nie spodoba. Gwarantuję to wam. Od początku do końca będziecie zachwyceni tą historią. Zapewne kojarzycie autorkę dzięki książce "Gracz" czy serii "MMA Fighter" i jak spodobały wam się te książki, to "Egomaniac" spodoba wam się jeszcze bardziej. Autorka właśnie tą pozycją zdobyła moje serce.

Emerie i Drew poznają się w dość zabawnej sytuacji, a przynajmniej zabawnej dla czytelnika. Dla Emerie to była raczej nieciekawa sytuacja, w końcu została wykiwana, straciła lokum i do tego sporo pieniędzy. Bardzo polubiłam jej postać. Jest niezłą twardzielką, a przy tym jest niesamowicie urocza, niestety jest również trochę niezdarna i naiwna. Jak to pięknie Frank podsumował jej akcję z "kupnem" biura: "W Oklahomie nie macie Monopoly? Nie domyśliłaś się, że  większym mieście wszystko jest droższe niż u was?". Drew jest świetnym facetem. Z dużym ego, ale poza tym jest przezabawny i jest wiele sytuacji, które udowodnią, że jest to przede wszystkim facet z wielkim sercem.  Świadczy o tym choćby fakt, że nie zostawił Emerie. Facet wyjeżdża na wakacje, wraca i w swoim biurze zostaje kobietę, która została oszukana. Nie miał obowiązku jej pomagać, mógł ją olać, ale zamiast tego wyciąga pomocną dłoń. Nie spodziewa się tylko, że w ten sposób przeżyje niesamowitą przygodę, a jednocześnie odmieni ona jego życie.

"Egomaniac" opowiedziany jest z dwóch perspektyw. Jest to romans erotyczny/komedia romantyczna z gorącymi scenami - co kto woli. Tak czy inaczej przez większość czasu ta książka rozbawia czytelnika. Wzajemne przekomarzanie i kłótnie między głównymi bohaterami były komiczne. Ja bardzo lubię czepiać się chemii między głównymi bohaterami, ale tutaj nawet do tego nie mogę się doczepić. Wyraźnie było ją czuć, jak i seksualne napięcie między nimi. Vi wykonała niesamowitą robotę przy tworzeniu tej pozycji - idealnie dopracowała bohaterów. Wszystko rozwijało się tak jak trzeba, nie było niepotrzebnego przyśpieszania relacji między bohaterami. Nie zrażajcie się tytułem czy okładką, bo seks nie gra tutaj pierwszych skrzypiec, nie ma go w przesadnych ilościach. 

Czasami to, czego szukamy, przychodzi, gdy przestajemy szukać. 

"Egomaniac" jest jedną z lepszych książek Vi Keeland i na pewno moja ulubiona. Czy wam ją polecam? Absolutnie. To pozycja, której nie może zabraknąć na waszej półce. Świetna historia, od której nie można się oderwać. Pełna humoru, seksowna i niesamowicie przyjemna w czytaniu.

13 komentarzy:

  1. Na wakacyjną niezobowiązującą lekturę, będzie idealna. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś do mnie ni przemawia szczególnie ten pół nagi facet na okładce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama nie wiem. Ogólnie lubię wydania wyd. Kobiecego, ale na razie chyba nie mam ochoty na erotyki, choć nie powiem, że nie lubię, bo od czasu do czasu jak najbardziej! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam Gracza i mi się bardzo podobała książka, więc chyba spodoba mi się i ta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię tego typu książki więc i te zapewne z czasem przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo to coś dla mnie :) Na pewno na nią zapoluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że Ci się książka spodobała tak samo jak mnie :D Świetnie się przy niej bawiłam :D
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. W takim razie musze szybciutko ją nadrobić

    OdpowiedzUsuń
  9. Skoro polecasz tak bardzo, to muszę sięgnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że sięgnę po tę książkę, jesteś bardzo przekonująca. :D Z resztą inne książki autorki też mi się podobały, więc myślę, że mi się spodoba. :)

    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak bardzo kocham mojego męża, że ​​byliśmy szczęśliwi z dwójką dzieci, chłopcem i dziewczynką. 3 miesiące temu zacząłem zauważać od niego jakieś dziwne zmiany. kilka tygodni później dowiedziałem się, że mój mąż spotyka się z kimś innym. Zaczął wracać do domu późno z pracy, prawie nie dba o mnie ani dzieci, czasami mój mąż wychodzi i nawet nie wraca do domu przez kilka dni. Zrobiłem wszystko, co mogłem, aby naprawić ten problem, ale nic nie działało. Bardzo się martwiłem i potrzebowałem pomocy. Czytałem o opowiadaniach Dr Goko na stronie internetowej, która sugerowała, że ​​dr Goko może pomóc rozwiązać problemy małżeńskie, przywrócić zerwane związki i tak dalej. Skontaktowałem się z nim i powiedziałem mu o moich problemach. Naprawił moje małżeństwo i dostarczył rozwiązanie mojego problemu, teraz mój mąż i ja znowu jesteśmy razem. wszystko działa dobrze w moim małżeństwie i jestem tak szczęśliwy, że doktor Goko przywrócił mi męża z powodzeniem. jeśli jest jakikolwiek problem w twoim domu, zdrowiu, małżeństwie / związku i więcej wysyłasz e-mail na Dr.Gokosspiritualcaster@gmail.com możesz dać mu czat WhatsApp na +2348056398964

    OdpowiedzUsuń