piątek, 28 grudnia 2018

Honorowi Mężczyźni: "Fighting Temptation" - K.C. Lynn


Fighting Temptation // K.C. Lynn

Wydawnictwo: Niezwykłe
Seria: Honorowi Mężczyźni

Jaxson jest arogancki, skłonny do złości i agresji. Ale jest także wyjątkowy, silny i honorowy. Uwielbiam wszystkie jego wady bezwarunkowo i nieodwołalnie. Chociaż on sam nie wierzy w miłość, ja zawsze będę go kochała.
Julia Sinclair

Julia różniła się od wszystkich ludzi, których znałem. Wcześniej nigdy bym nie przypuszczał, że może istnieć ktoś równie dobry i szczery. Im lepiej ją poznawałem, tym bardziej byłem od niej uzależniony. Z każdą chwilą spędzoną razem niszczyła jakąś część mroku, który wciąż we mnie tkwił. Dzięki Julii moje gówniane życie nie wydawało się takie okropne. I zanim się spostrzegłem, zakochałem się w dziewczynie nie z tego świata.
Jaxson Reid

Niecodzienna para przyjaciół – niewinna dziewczyna o dobrym sercu i powszechnie znany „niegrzeczny chłopiec”. Los sprawił, że ich ścieżki się przecięły, co sprawiło, że powstała między nimi silna więź oraz pojawiła się pokusa, której oboje pewnej nocy ulegli.
Mija pięć lat. Jaxson wraca do jedynej dziewczyny, która była dla niego ważna, aby naprawić błędy przeszłości. Jednak jest ktoś, kto nie cieszy się z jego powrotu. Ktoś, kto uważa, że Julia ma już kogoś, kto o nią zadba i nie cofnie się przed niczym, aby ten stan rzeczy nigdy nie uległ zmianie.
Jaxson nie tylko będzie musiał stanąć do walki w obronie Julii, ale zmierzyć się również z dręczącymi jego duszę demonami: śmierci, zepsucia, destrukcji i wojny.
   

Jaxon i Julia przyjaźnią się od dwóch lat. Jednakże wszystko się między nimi zmienia, kiedy Jaxon oznajmia Julii, że postanowił zaciągnąć się do marynarki wojennej. Julia uświadamia sobie, że to może być jedyna szansa, aby wyznać Jaxowi co do niego czuje, niestety jego reakcja nie jest tym czego się spodziewała. Mija sześć lat i Jaxon po ciężkich przeżyciach na misji wraca do domu i zrobi wszystko, aby odzyskać swoją przyjaciółkę.

Potrzebuję jej, żeby przypomniała mi, czym jest dobro.

Seria "Honorowi Mężczyźni" poświęcona jest trzem przyjaciołom, którzy należą do sił specjalnych marynarki wojennej i razem uczestniczyli w misji w Iraku. "Fighting Temptation" skupia się na losach jednego z nich i Julii. Kiedy poznajemy Julię jest ona uroczą, niewinną dziewczyną. Po sześciu latach możemy zobaczyć jaka zaszła w niej zmiana. Wyrosła na silną, niezależną kobietę. Jaxon nigdy nie miał dobrej opinii, zawsze uchodził za złego chłopaka. Jest arogancki i nerwowy, te wszystkie lata tego w nim nie zmieniły, wręcz przeciwnie.. te cechy się nasiliły. Nie zmieniła się również jeszcze jedna rzecz - to co obydwoje do siebie czują. Julia co prawda stara się ruszyć naprzód, ale powrót jej młodzieńczej miłości wszystko komplikuje. Zaś Jaxon zamienił się w prawdziwego zaborczego Hulka. Jaxon chcieć kobietę, Jaxon dostać kobietę. 


Przeczytałam serię MOF kilkadziesiąt razy i powrót do niej zawsze sprawia mi ogromną przyjemność. Autorka stworzyła wyjątkowy świat w małym miasteczku Sunset Bay, które zamieszkuje grupka wspaniałych przyjaciół. Jaxon, Julia, Kayla, Cooper, Sawyer, Grace i Cade. Razem tworzą oni piękną, niezastąpioną rodzinę, której ty w pewnym momencie czujesz się częścią. Jesteś częścią wszystkich porywających momentów i wybuchowej pasji. Ich niesamowita chemia i więź bezgranicznie cię zauroczy. Bez dwóch zdań najwięcej rozrywki zapewni ci szalona Kayla, która nie ma żadnych zahamowań i zawsze powie ci to co myśli i na pewno nie znajdziecie równie oddanej przyjaciółki. Jest też żartowniś Sawyer, który zawsze będzie przy twoim boku a w najgorszych chwilach poprawi ci humor. Ten niepowtarzalny świat wciągnie cię od pierwszych stron. Będziesz się wraz z nimi śmiać, przeżywać i się zakochiwać. A Jaxon i Julia pokażą wam, że wystarczy miłość i posiadanie siebie nawzajem, aby przetrwać. Nie zabraknie też wcześniej wspomnianego wątku marynarki wojennej i jak na razie są to tylko strzępki tego, co chłopcy przeżyli w trakcie misji w Iraku. Dowiadujemy się jedynie, że trójka tych honorowych mężczyzn podjęła się bohaterskie czynu, którego konsekwencją są blizny na całe życie. Te zewnętrzne i wewnętrzne. Aczkolwiek jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o tych przykrych wydarzeniach, to musicie uzbroić się w cierpliwość i zaczekać na pozostałe części. W każdej kolejnej będziemy dowiadywać się trochę więcej. 

Jeżeli lubicie kiedy w książkach występuje zaborczy samiec alfa, który zrobi wszystko, aby zdobyć ukochaną kobietę albo lubicie te książki, w których niezwykła przyjaźń pełni istotną rolę to w takim razie "Fighting Temptation" powinno być waszym 'must-read'.

Za egzemplarz serdecznie dziękuje Wydawnictwu Niezwykłe

20 komentarzy:

  1. Nazwisko znajome, ale już inicjały nie mówią mi kompletnie nic. Kiedyś czytałam dużo powieści J. Lynn, brzmią podobnie do powyższej i bardzo takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się naprawdę interesująco. Muszę się zapoznać z tą serią. A ten gif po lewej stronie - uroczy 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie wiem dlaczego, ale przez okładkę sobie ją odpuściłam XD Ale wygląda na to, że chyba będę musiała ją nadrobić :D
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie!
      Jeśli chodzi o romans to jest to jedna z moich ulubionych serii, więc gorąco polecam :D

      Usuń
  4. Bardzo podobała mi się ta książka i już wyczekuję na premierę drugiemu tomu. Mam nadzieję, że będzie jeszcze lepszy niż poprzednia część.
    Pozdrawiam, Girl in books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z każdą kolejną częścią zdecydowanie jest coraz lepiej.

      Usuń
  5. Być może...
    Pozdrawiam
    Dużo dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio zrobiłam sobie przerwę od romansów, ale czytając tę recenzję jakoś mam ochotę do nich wrócić :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mój klimat ale polecę mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam w planach tę książkę. Jestem ciekawa czy mi się spodoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba czytałaś moją opinię. Dla mnie tutaj jest trochę za słodko i za mało psychiki żolnierza wbudowanej zostało w tę fabułę.
    Ale u ciebei ładnie zimowo! I widzę, że czytasz mojego Męża Rydera <3 Czekam na opinię!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo zaciekawiłaś mnie tą książka.
    Niby nie moje klimaty ale chętnie bym ją przeczytała

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie książki, mimo powszechnie panującej opinii że psują one obraz związków. Przeczytałam takich mnóstwo za czasów mojej nastoletniości, i o dziwo w związku układa się dobrze i nie mam zakrzywionego postrzegania. I dalej mam ochotę czytać takie powieści :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna recenzja ♥️Ja zamierzam przeczytać tą książke już niedługo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna powieść, bardzo przypadła mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie udało mi się załapać na tą książkę, ale na pewno ją kupię :)

    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jax i Julia skradli moje serce już po pierwszych stronach. Jeszcze nie skończyłam czytać, ale szybko to zmienię.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam, ale fajnie bd poczytać kilka rad starszej koleżanki.
    https://jasminanapapierze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń