wtorek, 26 września 2017

Tahereh Mafi powraca do serii Dotyk Julii


Tahereh Mafi powraca do serii książek "Dotyk Julii" z trzema nowymi książkami! Premiera 4 części z serii 6 marca 2018 w Stanach Zjednoczonych. Książka będzie mieć 352 stron. Nowa seria oznacza nowe przygody waszych ulubionych bohaterów. Chcecie wiedzieć czego możecie się spodziewać? Zapraszam do przeczytania poniższego tłumaczenia wywiadu EW z autorką.

EW: Kiedy zdałaś sobie sprawę, że masz więcej do opowiedzenia w historii Julii?
Mafi: Jakiś rok temu spotkałam się ze scenarzystą serialu telewizyjnego (który pracuje nad serialową ekranizacją serii). Minęło kilka lat od zakończenia serii i potrzebowałam odświeżenia. Tego dnia wróciłem do domu i zacząłem czytać ponownie książki, tak bez powodu, po prostu chciałam się zapoznać z historią. Zanim jednak skończyłem ostatnią książkę z serii, zdałam sobie sprawę, że dopiero pod koniec "Dar Julii" jej historia dopiero się zaczęła. Wtedy zobaczyłam wyraźnie, następne kroki w jej podróży i nagle chciałam przywrócić ten świat do życia.
EW: Jak to było powrócić do tej postaci i tego świata po napisaniu czegoś innego?
MAFI: W chwil kiedy usiadłam do napisania książek, postacie zaczęły wracać do życia, były w pełni ukształtowane i gotowe. Najnowsza część (wydarzenia) będą się dziać dwa tygodnie później po tym jak zakończyła się książka "Dar Julii".
EW: Julia skończyła odpowiedzialna za sektor 45. Co się będzie dziać teraz w jej życiu?
MAFI: Dużo bólu. Ona nie ma pojęcia w co się wpakowała.
EW: Czym jesteś najbardziej podekscytowana kolejną książką?
MAFI: Mam małą niespodziankę dla czytelników: Czwarta część (Restore Me) będzie opowiedziana z dwóch punktów widzenia: Julii i Warnera. Osoby, które przeczytały "Julia. Trzy tajemnice" będą teraz widzieć jak "głos" Warnera jest różny od Julii, jak jego perspektywa może dostarczyć niezmiernie, niezbędnej równowagi do jej wewnętrznego świata. To naprawdę interesujące, to głębsze zanurzenie w ich zupełnie różnych umysłach.
KILKA CIEKAWOSTEK O TYM CO NAS CZEKA W #4 CZĘŚCI Z SERII "DARY JULII"
- Dowiemy się nowych rzeczy na temat Aarona, których jeszcze nie wiemy.
- Zobaczymy więcej Kenjiego i dowiemy się trochę więcej o jego przeszłości.
- Zobaczymy sceny między Kenjim a Warnernem oraz między Jamesem a Warnerem.
- Dostaniemy wątek LGBT z nową postacią!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz