wtorek, 6 listopada 2018

"Więcej niż my" - Jay McLean


Więcej niż my // Jay McLean

Wydawnictwo: Kobiece
Seria: Więcej (More)
Tytuł oryginału: More than this

Szkolny bal miał być dla Mikayli niezapomniany. I taki był, jednak z zupełnie innych powodów, niż chciała. W jedną noc dziewczyna straciła wszystkich, których kochała. Świadkiem tragedii był Jake. To właśnie w nim Mikayla odnajduje wsparcie.

Serce, które zostało złamane i szansa, żeby je poskładać na nowo

Kiedy Mikayla żegnała się z rodzicami przed wymarzonym balem na zakończenie liceum, nie przypuszczała, że ten wieczór zrujnuje jej życie.

Bajkowa noc zmieniła się w prawdziwy koszmar. Dziewczyna utraciła wszystkich, których kochała. W zaledwie kilka godzin jej cały świat się zawalił.

Świadkiem jej nieszczęścia był nowo poznany chłopak, Jake. To właśnie on i jego rodzina okazali jej wsparcie, którego tak potrzebowała.

Czy w pustym sercu Mikayli znajdzie się miejsce na miłość? Czy w jej sercu jest miejsce na WIĘCEJ?


   


Mikayla w dzień balu w nietypowej sytuacji poznaje Jake'a. Kayla jest dziewiętnastoletnią dziewczyną, która ma szczęśliwą i kochającą się rodzinę. Dzień balu powinien być najlepszym dniem w jej życiu. Nie przypuszczała, że ta noc zmieni się w tragedię, w której straci wszystko. Przy tych tragicznych wydarzeniach przez cały czas towarzyszy jej nowo poznany chłopak, który od tego momentu stanie się jej kotwicą i jedynym wybawieniem.  


"Tylko ty. Dla mnie ważny jesteś tylko ty. I zawsze będziesz ważny tylko ty."


Jake pojawił się w życiu Micky przez przypadek, ale jest to najlepsza rzecz, która mogła się jej przydarzyć w ten okropny dzień. Zapewnił jej dach nad głową, bezpieczeństwo i pocieszenie. Natomiast sama Kayla nie ma innego wyjścia jak pogodzić się ze stratą i  ruszyć dalej. Na całe szczęście nie jest z tym wszystkim sama. Jake został jej bohaterem. Zdecydował się zaopiekować dziewczyną, którą dopiero co poznał. Wziął odpowiedzialność za opiekę nad nią, chociaż wcale nie musiał. Ich relacja rozwijała się bardzo powoli, ale za każdym razem, gdy ta dwójka znajdowała się razem w jednym pomieszczeniu pojawiało się intensywne napięcie seksualne, które powodowało rumieńce na moich policzkach. Ta dwójka naprawdę tworzyła razem niespotykany duet (ekhem, gdzie znajdę swojego Jake'a?)

Dodatkowo mieliśmy szansę poznać bohaterów kolejnych tomów tej serii; Heidi, Logana, Dylana, Camerona oraz Lucy. Myślę, ze najbardziej polubicie Lucy. Nie dość, że jest wierną przyjaciółką, która zawsze stanie w twojej obronie, to jest jeszcze naszym małym książko-holikiem. Każdy czytelnik może śmiało się utożsamić z jej postacią. Lucy jest dziewczyną, która uwielbia czytać i czyta nałogowo. Czasami potrafi wyjąć e-booka w najmniej odpowiednich momentach, nawet w trakcie imprezy. 

"Uwielbiam, kiedy Lucy czyta. Czyta te wszystkie sprośne powieści pełne ostrego seksu i BDSM. Czasami kiedy jesteśmy w łóżku, czyta i pojękuje(...)Czasami odkłada książkę i patrzy na mnie tak, jakby chciała mnie zjeść, dosłownie zjeść żywcem!"

Pamiętam jak pierwszy raz czytałam tę książkę.. kiedy te wszystkie okropne rzeczy przytrafiły się tej młodej dziewczynie, siedziałam z otwartą buzią, a  moje serce rozpadało się na milion kawałeczków. Mimo tego, że teraz doskonale wiedziałam co się wydarzy, to całą historię przeżywałam na nowo. Pierwsze rozdziały złamią ci serce, każde kolejne będą je powoli sklejać. Cała książka jest bajką; nie jest to do końca realna historia, ale nadal bardzo wyjątkowa. Autorka prostym stylem porusza w niej wiele istotnych tematów. Strata najbliższych i odnalezienie się w tej rzeczywistości było najważniejszym z nich. Mimo emocjonalnej strony nie zabrakło tutaj miejsca na sporą dawkę humoru. Mick znalazła przyjaciół, nową rodzinę, która na każdym kroku stara się ją wspierać i rozśmieszać. Ich grupowe sceny były przezabawne i wszyscy stworzyli piękną więź. Zapewnili Mikayli rozproszenie, które bardzo jej pomogło. To dzięki nim Kayla dała radę przetrwać. Jest jedna rzecz, do której muszę się przyczepić. Jest to zabawa w kotka i w myszkę. Jake i Micky zdawali sobie sprawę, że coś się między nimi dzieje, ale ciągle unikali rozmowy na ten temat i tak się to ciągnęło i ciągnęło.. Kiedy zdecydowali sobie wyjaśnić całą sytuację między nimi (thank God for that) byłam diabelnie szczęśliwa. 

Przejdźmy do zakończenia, które zapowiada historię, Logana. Zakończenia, które kusi i zachęca. Logana poznaliśmy jako pewnego siebie, wiecznie wesołego podrywacza. Jesteście gotowi poznać jego inną stronę? Ale zanim zabierzecie się za Logana, upewnijcie się, że wzięliście udział w emocjonalnej przejażdżce z książką "Więcej niż my"


Za egzemplarz serdecznie dziękuje

12 komentarzy:

  1. Jeśli będę miała możliwość, chętnie przeczytam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie zakupię i przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czeka w kolejce, ale myślę, że mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chcę przeczytać tę książkę! :) od dawna mam na nią chrapkę

    sunreads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Może jeszcze nie teraz, ale myślę, że za jakiś czas sięgnę po tę książkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dzisiaj chodzę to tu to tam i ściągam książki na Legimi :D Twoja też jest już u mnie na liście :D Czasu mi na czytanie braknie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Po twojej recenzji jestem już pewna, że koniecznie muszę przeczytać tę książkę! Myślałam, że będzie ona schematyczna, a tu proszę :D
    Pozdrawiam, Girl in books

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesli wpadnie w moje ręce to ją przeczytam. Zachecila mnie Twoja recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaje się niezła, ale podejrzewam, że nie znajdę dla niej czasu... ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. To jednak nie do końca mój gatunek, a tyle książek do przeczytania czeka!

    OdpowiedzUsuń
  11. nie do końca mój gatunek więc pewnie nie sięgne :p
    https://ksiazkioczamirudej.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Każda część jest o innej parze? Mam ją na liście i koniecznie chcę sięgnąć!

    OdpowiedzUsuń