wtorek, 12 grudnia 2017

Passionflix czyli filmy i seriale na podstawie książek!

Czym jest Passionflix? Passionflix jest firmą (organizacją), która ma na celu przekształcanie waszych ulubionych romantycznych książek w filmy bądź seriale. Strona działa na zasadzie Netflix czyli żeby mięć dostęp do tych filmów musicie wykupić subskrypcję.

Kto może wykupić subskrypcję? Każdy. Passionflix jest międzynarodowe i mieszkając w Polsce również możecie mieć dostęp do tych filmów. Miesięczna subskrypcje kosztuje $5,99 natomiast możesz też wykupić członkostwo co kosztuje $100 ale masz dwuletnią subskrypcję i możesz otrzymać zaproszenie na plan lub premier oraz jako pierwszy dowiadujesz się również o nadchodzących książkach, castingach.

Obecne filmy wydane przez Passionflix:


Hollywood Dirt

(książka nie dostępna w Polsce)

Opis: Cole Masten, opuszczony przez swoją sławną żonę. Perfekcyjny Hollywoodzki mąż jest teraz najseksowniejszym kawalerem: mocne imprezowanie i jeszcze mocniejsze pieprzenie. Summer Jenkins. To ja, dziewczyna z małego miasteczka, która utknęła w Quincy, Georgia. Mogę ugotować kurczaka i pierogi. Mogę ograć dorosłego mężczyznę w grze w pokera i zostałam wybrana jako Najbardziej Przyjazna na moim ostatnim roku. Byliśmy z różnych światów. Nasze życia nie powinny się zderzyć. Wtedy Colen Masten przeczytał książkę o moim małym miasteczku. A sześć miesięcy później jego samolot wylądował na naszym zakurzonym pasie startowym i przywiózł ze sobą Hollywood. Od początku wiedziałam, że jest on kłopotem. Dla miasta. I dla mnie. Czasami przeciwieństwa, po prostu nie mają się przyciągać.

Afterburn/Aftershock
(Książka wydana w Polsce pod tytułem: Ekstaza, Euforia)

Opis: "Nigdy nie mieszaj biznesu z przyjemnością. Nie zapraszaj polityki do sypialni. Wdając się z romans z Jacksonem Rutledge'm, zrobiłam jedno i drugie. A przecież mnie ostrzegano. Pojawił się dwa lata później. Tym razem byłam przygotowana. Znałam zasady. Trzymaj wrogów blisko, a byłych kochanków - jeszcze bliżej..."

Jax wciąż mnie podnieca… Dziwne, bo przecież gościł w moim życiu zaledwie pięć tygodni, i to dwa lata temu. Teraz wrócił i od razu pokrzyżował mi plany. Wierzcie mi, jest boski. Te wyraziste brązowe oczy, tak ciemne, że wydają się czarne. Czy naprawdę kiedyś dostrzegałam w nich ciepło i czułość? Jak to możliwe, skoro ten mężczyzna nie zna litości? Oczywiście chciałam odkryć, jaki jest naprawdę, ale nie przewidziałam, jak wysoką cenę za to zapłacę…

Nadchodzące filmy/seriale na podstawie książek.


Kilka informacji o nadchodzących filmach: W "The Matchmaker's Playbook" zagra Nick Bateman, miał się on wcielić w rolę Milesa Archera w ekranizacji "Ugly Love" Colleen Hoover. Teraz jednak ma szansę wcielić się w Iana Huntera. Jeżeli zaś chodzi o serię "Driven", na jej podstawie ma powstać serial, więc nie martwcie się, wszystkie tomy zostaną wzięte pod uwagę.

Co o tym sądzicie? Ja osobiście jestem zadowolona, że ktoś postanowił się tym zająć i stworzył taką firmę, bo zdecydowanie brakuje filmów romantycznych stworzonych na podstawie książek. Co prawda, te filmy jeszcze nie są na najwyższym poziomie, jednak uważam że coraz większy rozgłos i większe zarobki poprawią sprawę.

14 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa czy ta platforma się utrzyma. Na Netflixie również są romanse, możne nie ekranizacje znanych książek, ale sadzę że każdy znalazłby coś dla siebie. Sądzę również, że wszystkie tego typu książki i seriale są do siebie bardzo podobne więc pytanie na ile starczy cierpliwości by to oglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Myślę, że to mogłoby przetrwać gdyby zaczęli się lepiej promować i gdyby skupili uwagę na to jakie książki wybierają, bo te obecne są dość słabe. Chociaż teraz mają tworzyć serial na podstawie 'Driven', a ta seria nadal jest dość popularna, więc może to pozwoli im się rozwinąć.

      Usuń
  2. czy na passionflix sa dostepne polskie napisy do filmow ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy filmy z Passion flix można później znaleźć do ściągnięcia w necie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy muszę miec konto walutowe żeby opłacić subskrypcję?

    OdpowiedzUsuń
  5. Driven super książka czekam na film który co nie którzy już obejrzeli 6 odcinków pierwszego tomu . Ekstaza Euforia tez super , Ulgy tez czytałam niezła byle szybciej kręcili filmy .

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy na passionflix jest dostępna polska wersja językowa lub chociaż napisy ?

    OdpowiedzUsuń
  7. prosze powiedzcie mi jak można usunąc profil na passionflix?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaloguj się do swojego konta ze swojej przeglądarki internetowej. W prawym górnym roku kliknij na imię i wybierz "Subscription" a następnie "Cancel Subscription". Z tego co wiem, to ta opcja nie działa z aplikacji w telefonie, więc upewnij się, że używasz przeglądarki.

      Usuń
    2. Usunęłaś już konto? Jeżeli nie, to bardzo chętnie je przyjmę

      Usuń