piątek, 22 grudnia 2017

"Until November" - Reynolds Rose Aurora

Tytuł: Until November
Autor: Reynolds Rose Aurora
Wydawnictwo: EditioRed

⭐️⭐️⭐️⭐️
Namiętność aż do utraty tchu.
Niebezpieczna i pełna intryg codzienność.
Rodzina, która rani Cię najbardziej.

Po tajemniczym wypadku November przeprowadza się z Nowego Jorku, ucieka przed despotyczną matką i tajemnicą z przeszłości. U boku ojca pragnie znaleźć bezpieczeństwo i spokój. Nie spodziewa się, że los przygotował dla niej inny scenariusz.
Rozpoczyna pracę jako księgowa w rodzinnym klubie ze striptizem. Tam poznaje niezwykle przystojnego ochroniarza Ashera. Początkowo ten pewny siebie i bezczelny mężczyzna nie robi na November dobrego wrażenia. Ona na nim wręcz przeciwnie...
Niechęć szybko ustępuje fascynacji, a później niepohamowanej namiętności. Jednak w końcu nadchodzi dzień, w którym córka Wielkiego Mike’a musi zmierzyć się z czyhającym na nią od urodzenia niebezpieczeństwem. Czy tym razem miłość Ashera wystarczy, aby ochronić ją przed przeszłością?

Zanurz się w niebezpiecznym świecie November. Zakazane romanse, niedająca o sobie zapomnieć przeszłość i bliscy, którzy ranią najbardziej. Czy już wiesz, komu zaufasz?
"Co ci mówiłem, synu?" Mówi patrząc na Ashera. "Że jak to się zdarzy, to BUM!" Dłońmi naśladuje eksplozję. 

Tak długo zabierałam się za czytanie "Until November" i nie wiem co ja sobie myślałam? Na co ja czekałam? Ta książka była tak dobra. To znaczy nie zrozumcie mnie źle, nie jest to literatura z najwyższej półki i nie każdemu się spodoba, ale ja byłam zachwycona.

November opuszcza Nowy Jork po tym jak została zaatakowana. Postanawia przeprowadzić się do swojego ojca do Tennessee. Zatrudnia się w jego klubie jako księgowa i tam ma okazję poznać Ashera. Ich pierwsze spotkanie było zabójcze. Pokochacie ten moment. 

Zacznijmy od tego, GDZIE ZNAJDĘ TAKIEGO ASHERA? Czy tacy faceci naprawdę istnieją? Moje serce rosło za każdym razem gdy w rozdziale pojawiał się Asher Mayson. Ashera poznajemy jako niegrzecznego, pewnego siebie, aroganckiego faceta. Tak to jeden z tych książkowych facetów, który bierze to co chce i walczy do końca. Jednak jednocześnie potrafił być przy tym taki 'zwyczajny', słodki i zabawny. 

Jeżeli natomiast chodzi o November.. to przysięgam, gdybym była facetem, sama bym się w niej zakochała. Ona była tak uroczo dziwna i przypominała mi mnie. Była taka naturalna i nie chciała być zbyt idealna. Cieszę się, że autorka w taki sposób stworzyła tę postać. November potrafiła narzekać na pogodę, a jednocześnie nie przeszkadzałoby jej tarzanie się w błocie. Potrafiła śmiać się sama z siebie i miała niesamowity dystans do wszystkiego.

Nie mogę ominąć drugorzędnych postaci, w szczególności całej rodziny Ashera. Oni wszyscy byli tacy kochani, zabawni. Czy wy też jesteście fanami tak zwanej 'rodzinnej atmosfery' w książkach? Kiedy oni wszyscy sobie tak nawzajem pomagają, kiedy się wspierają to taka książka staje mi się bliższa i czuję 'przynależność' do tej rodziny i tak było w tym przypadku. Jestem MAYSON! Pozostało mi teraz czekać do stycznia na "Until Trevor" czyli książce o jednym z braci Mayson.

— To niesamowite — wyszeptał — wiedzieć, że sens mojego życia siedzi
przede mną.

"Until November" to lekka romantyczna powieść. Jest zabawna, seksowna i pełna miłości. Jeżeli szukacie czegoś przy czym moglibyście się zatracić i miło spędzić czas, to ta książka jest właśnie dla was. Gwarantuję wam, że się nie zawiedziecie, a główni bohaterowie rozbawią was do łez.

1 komentarz:

  1. Moja siostra miała problemy z rachunkami, wspólnie odkryliśmy biuro rachunkowe www.eRachuba.pl. Fachowcy z ogromną wiedzą i doświadczeniem.

    OdpowiedzUsuń